Verzending & Levering

Bij Nordina Home is de kwaliteit van onze service even belangrijk als de kwaliteit van onze meubels. We werken dag en nacht om ervoor te zorgen dat onze klanten niet alleen van prachtige interieurs genieten, maar ook van snelle leveringen tegen een eerlijke prijs.

Leveringstijd voor Nederland

Geschatte levertijden worden weergegeven op elke productpagina direct onder de knop ‘toevoegen aan winkelwagentje’. Over het algemeen kunnen voorraadartikelen die voor 12 uur ‘s middags zijn besteld dezelfde dag nog worden verzonden vanuit ons magazijn. Gelieve tussen 1-3 werkdagen toe te staan voor de levering om u te bereiken, afhankelijk van het bezorgadres: belangrijke stedelijke gebieden zoals Amsterdam, Utrecht of Den Haag worden snel geleverd, terwijl een meer afgelegen provincie zoals Friesland mogelijk enkele dagen langer duren.

Onze koerierspartner(s) zijn GLS, we behouden ons het recht voor om op basis van de grootte van de items en de mandgrootte één koerier of de andere te selecteren. Voor geselecteerde items bieden we ook premiumopties voor snellere levering die zichtbaar zijn bij het afrekenen voor gebruikers om te selecteren.

Ons doel is om al onze items te allen tijde op voorraad te hebben. Echter, vanwege de grote vraag naar onze prachtige meubels, hebben we tijdens periodes met hoge verkoop mogelijk niet direct beschikbaar in het magazijn. Op elke productpagina kunt u de geschatte verzend- en levertijd zien. Als we de geschatte leverdatum niet kunnen halen vanwege een gebeurtenis buiten onze controle, zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen met een herziene geschatte leverdatum.


Internationale leveringen over de EU

Voor alle bestellingen binnen de EU en buiten het VK, inclusief de Kanaaleilanden, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen: ons klantenserviceteam zal meer dan blij zijn om een op maat gemaakte oplossing te vinden voor uw behoeften, waar uw levering ook mag zijn.


Leveringskosten

Verzendkosten voor leveringen in het VK over Denemarken, Frankrijk etc worden berekend bij het afrekenen. Ons systeem is ontworpen om ons in staat te stellen onze klanten de eerlijkst mogelijke leveringskosten aan te bieden, rekening houdend met de afstand van het verzendadres, de afmetingen van het item en de omvang van de bestelling.

Voor internationale leveringen binnen de EU adviseren wij om rechtstreeks contact met ons op te nemen voor duidelijke informatie over de kosten: ons klantenserviceteam zou meer dan blij zijn om geschatte levertijden en kosten op te halen zodra ze uw specifieke vereisten begrijpen.

Nog steeds hulp nodig?

Onze klantenservice openingstijden zijn:
Ma – Vr: 9:00 – 21:00