Members area

Bied de Members area self service?

Ja! In onze Members area kunt u snel en gemakkelijk je bestelling aanpassen. Het is gratis – log in met uw persoonlijke gegevens. Klik hier voor toegang tot de Members Area.

Wat kan ik in de Members area vinden?

U kunt facturen downloaden, uw bezorgings- en contactgegevens wijzigen, nazorgaanvragen indienen, bestellingen reserveren, retourformulieren invullen en bestellingen annuleren. Het is gemakkelijk, snel én gratis.

Items

Ontvang ik garantie op mijn item?

Bij het bestellen van een meubels op Nordina Home, geniet u 3 jaar lang van onze garantie. We staan voor u te verwerken.

Zijn er showrooms waar ik de meubels kan zien?

De filosofie van Nordina Home is om de beste meubels te bieden, voor een competitieve prijs. Dit behalen we zonder grote showrooms en met een direct contact met onze fabrikanten, zonder tussenpersonen.

Hoe worden de meubels verpakt?

Voordat het item is verpakt, wordt er een laatste inspectie gedaan. Dit doen we om er zeker van te zijn dat het item in de juiste staat wordt verzonden. Hierna wordt het zorgvuldig verpakt voor levering.

Word(en) mijn meubel(s) samengesteld verzonden?

Dit is afhankelijk van het item. Maar maakt u zich geen zorgen – onze designers maken onze meubels op een manier die makkelijk zijn om in elkaar te zetten.

Wat is het formaat van de productdozen?

Onze items worden verzonden in dozen van verschillende vormen en maten. Sommige worden verzonden in meerdere dozen. Al onze items worden verstuurd in bestendige, kartonnen dozen. Bekijk details over het formaat op de product pagina.

Hoeveel dozen kan ik verwachten voor mijn levering?

De meeste items worden verzonden in één doos, maar voor sommige zijn meerdere dozen nodig. Bekijk details over hoeveel dozen nodig zijn op de product pagina, plus het formaat en het gewicht van elke doos.

Waar kan ik de montage en onderhoud instructies vinden?

Niet al onze items vereisen montage. Items die wel samengesteld moeten worden, zijn in een aantal makkelijke steppen te monteren. Instructies zijn in de doos inbegrepen. Mocht u de instructies niet kunnen vinden, of als u meer hulp nodig heeft, neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@nordinahome.nl.

De meeste items zijn makkelijk schoon te maken en te onderhouden. We raden aan om geen agressieve chemicaliën te gebruiken en vlekken te vermijden door vuil meteen te schoon te maken. Mocht u meer of specifiek advies nodig hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben op zoek naar iets anders - bieden jullie gepersonaliseerde items?

Helaas bieden we geen gepersonaliseerde of aangepaste items aan die niet beschikbaar zijn op onze website.

We hebben de kleuren, producten en materialen van onze items zorgvuldig samengesteld. We bieden geen aangepaste items aan, maar we zijn wel altijd op zoek naar nieuwe en vooruistrevende toevoegingen aan onze collectie. Blijf op de hoogte van onze nieuwste items – wie weet zie je waar je naar op zoek bent binnenkort!

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling op Nordina Home?

We hebben het eenvoudig gemaakt voor u om te shoppen op Nordina Home. Volg onderstaande stappen:

  • Bekijk onze collecties en selecteer de items die u wilt aanschaffen;
  • Kies een kleur, materiaal en andere aanpassing, en klik “Toevoegen aan winkelwagen”;
  • Klaar voor de checkout? Klik op het winkelmand icoon in de rechterbovenhoek;
  • Klik “Doorgaan naar afrekenen”, voer uw adres en betalingsgegevens in;
  • Klik “Doorgaan” – en voila!

Dat is het. Uw betaling wordt meteen verwerkt. Als u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, neem dan contact met ons op.

Wat gebeurd er nadat mijn bestelling is geplaatst?

Zodra u de gewenste meubels heeft besteld, sturen we u een e-mail met de bevestiging. Dit omvat alle belangrijke informatie, zoals de bestelde items, prijzen etc.

Uw items worden aan kwaliteitscontroles onderworpen, voordat ze ons magazijn verlaten. Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, sturen wij u een e-mail met een trackingnummer voor onze bezorgpartner.

U kunt altijd contact met ons opnemen als u vragen heeft of wilt weten wat er met uw bestelling gebeurd.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Betaling wordt genomen en bestellingen worden direct na bestelling verwerkt, dus zorg ervoor dat u de inhoud van uw winkelwagen en uw afleveradres controleert voordat u uw aankoop afrondt. Zodra de verzendlabels zijn afgedrukt, wat gemiddeld 1 tot 2 werkdagen duurt, kunnen we uw bestelling niet annuleren of wijzigen.

Als het verzendlabel al is afgedrukt en uw bestelling is verzonden, kunnen we de bestelling niet annuleren of wijzigen. Als u een item wilt retourneren, neem dan binnen 30 dagen na levering contact met ons op. Zodra u ons op de hoogte hebt gesteld, laten we u weten hoe u het kunt retourneren. Zodra het teruggestuurd is, ontvangt u een volledige terugbetaling, exclusieve eventuele uitgaande en retourverzendkosten. Voor meer informatie, verwijzen wij u naar onze Algemene voorwaarden.

Hoe lang is de levertijd?

Ons doel is om al onze item te allen tijde op voorraad te houden. In drukke perioden is dit echter niet altijd mogelijk. U kunt altijd de verwachte levertijd van alle items zien op de productpagina’s onder de knop “Toevoegen aan winkelwagen”.

Kan ik een extra item aan mijn bestelling toevoegen? En hoe?

Als u extra items wilt bestellen, kunt u dit het beste doen door een extra bestelling te plaatsen via onze website.

We kunnen geen wijzigingen aanbrengen in bestellingen nadat ze zijn geplaatst. Zorg ervoor dat u de inhoud van uw winkelwagen bevestigt, voordat u uitcheckt.

Eén van de onderdelen is gebroken. Hoe bestel ik een extra onderdeel?

Op dit moment verkopen we geen extra onderdelen voor onze items.

Verzenden jullie items buiten Ierland?

Ja. Van Noorwegen tot Engeland, we verzenden naar de meeste landen in de EU. In de check-out kunt u zien of we items naar uw land verzenden.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We verzenden alle bestellingen binnen 1 – 3 werkdagen. Zodra de bestelling is verzonden, nemen we contact met u op via e-mail met bezorginformatie, inclusief een trackingnummer.

Retouren & ruilen

Betaal ik voor de retourzending?

Een retourverzending is niet gratis. Het is aan de klant om de retourverzending te organiseren en betalen van ongewenste items in verkoopbare, nieuwe staat. Als het item in aanmerking komt voor een retour, zullen wij u volledig terugbetalen, exclusief alle uitgaande en retourverzendkosten.

Zijn er restricties aan de retouren die Nordina Home accepteert?

Retourzendingen worden niet geaccepteerd als het item door de klant is beschadigd met krassen, vlekken, boorgaten of andere aanpassingen. Dit betekent dat ze op geen enkele manier kunnen worden geassembleerd of gebruikt vóór terugkeer. Teruggestuurde item moeten opnieuw worden verpakt in hun originele verpakkingsmaterialen, voordat ze worden geretourneerd. De verpakkingsmaterialen moeten origineel, ongemerkt en onbeschadigd zijn. We kunnen geen extra dozen voor retourzendingen aanbieden.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wat nu?

Onze magazijn- en financiële teams verwerken alle retourzendingen binnen 5-10 werkdagen na ontvangst in ons magazijn. Restituties kunnen iets langer duren, afhankelijk van uw financiële provider. Als u zich zorgen maakt of vragen heeft over dit proces, helpt ons klantenservice u graag verder.

Ik heb niet ontvangen wat ik had besteld. Wat moet ik doen?

Het is erg belangrijk dat u uw bestelling inspecteert bij levering. Ons kwaliteitsteam controleert uw meubels voor verzending, om ervoor te zorgen dat het aan de beste normen voldoet. Maar als we iets hebben gemist of u het verkeerde item heeft ontvangen, laat het ons dan binnen 30 dagen na levering weten.

Als u ervoor kiest het verkeerde item te behouden, kunnen we een gedeeltelijke terugbetaling bieden.

Als u ervoor kiest het verkeerd item te retourneren, zullen wij het item ophalen en gratis een vervanging opsturen. Zorg ervoor dat het geretourneerde item in ongebruikte, nieuwe staat én in de originele verpakking is, anders kunnen we u geen terugbetaling of vervanging bieden.

Als een item/onderdeel vermist is, kunnen we een gedeeltelijke terugbetaling of vervanging bieden.

Ik wil een item retourneren. Wat moet ik doen?

We willen dat je blij bent met je nieuwe aankoop. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met een item, kunt u ons hiervan op de hoogte stellen via e-mail op klantenservice@nordinahome.nl. Onze klantenservice zal u helpen om het retourproces te starten.

Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de verzending en kosten van een retour, waarbij items binnen 30 dagen na de leverings- of ophaaldatum retourneren in ons magazijn. We zijn alleen in staat om geretourneerde items te accepteren die in originele verpakking en in verkoopbare staat zijn. Dit betekent dat items met krassen, vlekken, beschadigingen of aanpassingen niet kunnen worden geretourneerd. Zodra het geretourneerde item(s) in goede staat terug is ontvangen in ons magazijn, zal ons team uw terugbetaling verwerken, exclusief eventuele uitgaande en retourverzendkosten.

Ik heb een beschadigd item ontvangen. Wat moet ik doen?

Het spijt ons dat u een probleem hebt ondervonden met uw aankoop. Hoewel we ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat elke bestelling in perfecte staat aankomt, zijn ongelukken onvermijdelijk. Neem binnen 30 dagen na ontvangst van de levering contact op met onze klantenservice om het probleem te melden en we zullen het probleem meteen verhelpen. Zorg ervoor dat u ons duidelijke foto’s van het beschadigde item stuurt, zodat we de juiste oplossing kunnen vinden.

Als het ontvangen item in een onbruikbare staat is, kunnen we u een volledige terugbetaling aanbieden of een vervanging sturen. Als u er echter voor kiest om het item te behouden, kunnen we u een gedeeltelijke terugbetaling aanbieden.

Help! Mijn pakket is beschadigd/vermist.

Het spijt ons dat u een probleem hebt ondervonden met uw aankoop. Hoewel we ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat elke bestelling in perfecte staat bij u aankomt, zijn ongelukken onvermijdelijk. Neem binnen 5 dagen na ontvangst van de levering contact op met onze klantenservice om het probleem te melden en we zullen het probleem meteen verhelpen.