Retouren & Terugbetalingen

Hoewel we altijd willen dat u tevreden bent met uw aankoop, begrijpen we dat u deze soms wilt retourneren en een terugbetaling wilt ontvangen. Lees onze retour- en terugbetalingsbeleid zorgvuldig door om erachter te komen hoe en in welke gevallen u uw artikel kunt retourneren. Dit beleid heeft betrekking op alle items die zijn gekocht bij Nordina Home.

Retouren

Als u van gedachten verandert en uw artikel wilt retourneren, kunt u dit doen binnen 30 dagen vanaf de dag dat de koerier het artikel aflevert. U dient echter wel ons beleid te volgen. Hier volgt een beknopte handleiding over hoe u een succesvolle retourzending kunt voltooien:

  • Ga naar onze website en bezoek het Leden gedeelte. Om uw bestelling te identificeren en toegang te krijgen tot het leden gedeelte, moet u ons enkele informatie verstrekken zoals uw e-mailadres en de laatste vier cijfers van uw telefoonnummer.
  • Zodra u bent ingelogd, gaat u naar de ‘retouren’ en dient u een retourverzoek in. Vul alle benodigde informatie in. Zodra u aan het einde komt, ontvangt u ons adres waar u uw bestelling moet retourneren.
  • Voordat u uw bestelling aan de koerier overhandigt, controleert u of deze is verpakt in de originele doos en op dezelfde manier zoals u deze hebt ontvangen. In het geval dat uw artikel uit meerdere onderdelen bestaat en u het hebt geassembleerd, demonteer het dan, maar zorg ervoor dat u het artikel niet beschadigt tijdens het proces.
  • Zodra de koerier van uw eigen keuze het artikel aan ons heeft afgeleverd, zullen we het zorgvuldig inspecteren en nadat we hebben geverifieerd dat de omstandigheden overeenkomen met de oorspronkelijke staat, zullen we u een terugbetaling verstrekken.

De items moeten in de originele verpakking en in nieuwstaat zijn, zoals ze zijn ontvangen. We zullen geen terugbetalingen doen voor items die zijn gebruikt, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken nadat we ze hebben afgeleverd. Houd er rekening mee dat retourzendingen wegens een verandering van gedachten door de klanten moeten worden georganiseerd en dat alle kosten ook door hen worden gedekt.


Terugbetalingen

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, zullen we een terugbetaling verwerken en u op de hoogte stellen wanneer deze is verwerkt. Houd er rekening mee dat terugbetalingen tot 5-10 werkdagen kunnen duren om te verwerken en meestal worden verzonden naar de oorspronkelijke betaalmethode. In sommige gevallen moeten we echter een terugbetaling rechtstreeks naar uw bankrekening overmaken als de oorspronkelijke betaalmethode niet langer beschikbaar is. In dat geval zullen we ervoor zorgen dat we u vooraf informeren voordat de overdracht plaatsvindt.

Houd er rekening mee dat we geen bestellingen kunnen terugbetalen die zijn geretourneerd na 30 dagen na de oorspronkelijke dag van levering of bestellingen die beschadigd, gebruikt of gewijzigd zijn ten opzichte van hun oorspronkelijke staat. In het geval dat uw bestelling beschadigd of in niet-originele verpakking terugkomt, moeten we een herbevoorradingskost van 30% aftrekken van uw terugbetaling. Uitgaande en retour verzendkosten voor retourzendingen wegens een verandering van gedachten worden niet terugbetaald.


Uitwisselingen

We helpen u graag bij het verwerken van een uitwisseling binnen 30 dagen na levering. Het artikel moet aan ons worden geretourneerd in de originele verpakking en in nieuwstaat. Neem voor verdere hulp contact met ons op via e-mail op [email protected] verstrekt door ons klantenserviceteam.


Beschadigde of defecte items

Helaas kan uw bestelling in sommige zeldzame gevallen beschadigd of defect aankomen. Als u iets opmerkt, raadpleeg dan ons Leden gedeelte. Zodra u bent ingelogd, dient u een nazorgverzoek in, waarbij u ons alle benodigde informatie verstrekt, inclusief video- en/of fotografisch bewijs. Alleen dan kunnen we uw verzoek correct beoordelen en u de best mogelijke oplossing bieden.

Als u een defecte of beschadigde bestelling ontvangt, dient u uw nazorgverzoek binnen 30 dagen na ontvangst in te dienen. Dit is om ervoor te zorgen dat we het probleem kunnen onderzoeken en een eerlijke oplossing kunnen bieden aan onze klanten op een tijdige manier. Anders kunnen we uw nazorgverzoek niet verwerken. Als u de 30-daagse nazorgperiode hebt overschreden, maar uw aankoop nog steeds gedekt is door garantie, neem dan contact met ons op en verstrek foto’s van de schade. We kunnen mogelijk een vervanging bieden, afhankelijk van de beschikbaarheid, of een product van gelijke waarde. Het is belangrijk op te merken dat dit aanbod afhankelijk is van de schade als gevolg van een fabricagefout, en u kunt onze algemene voorwaarden raadplegen voor meer informatie over onze garantie.


Contacteer Ons

Om ervoor te zorgen dat uw retourproces soepel verloopt en dat u een volledige terugbetaling ontvangt, volgt u onze richtlijnen zorgvuldig en houdt u zich aan ons beleid.

Onze website biedt zelfbedieningsopties voor onze klanten waar u uw bestelling snel en gratis kunt wijzigen. Als u nog andere vragen heeft over ons retour- en terugbetalingsbeleid of andere aanvullende hulp nodig heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen via onze e-mail [email protected] of live chat. Onze live chat is bereikbaar op onze website in de rechteronderhoek van uw scherm.

Bedankt voor uw aankoop bij Nordina Home!

Nog steeds hulp nodig?

Onze klantenservice is geopend op:
Ma – Vr: 9:00 – 21:00 uur